Home

Kan jag skaffa hund test

Quiz.Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Du kan också skapa ditt eget quiz Kan du inte säga ja på dessa fem punkter så borde nog tänka om när det gäller att skaffa hund. Hundar är människans bästa vän. En kompanjon genom livet för många Test: Vilken hundras passar dig bäst? 441 815 5 timmar och uppåt. Ingen tid alls! <- Om du inte har nån tid kanske du inte borde skaffa en hund... 3: Varför vill/ska du skaffa hund? För att ha en kompis! För att leka, busa, och ha kul! För han kan få bo hos mig medans jag studerar och åker på morgonen och kommer hem. Här hittar du de bästa svenska quizen - och framförallt kan du göra dina egna quiz! Dela dina quiz, tävla med dina vänner - och utmana dig själv! Kwiss.me är en del av Life of Svea. Kontakt: hej@lifeofsvea.se Kommersiell kontakt: Ocas Ska jag skaffa en hanhund eller en tik om jag redan har en hanhund? Det är en fråga som många hundägare ställs inför. Hundar av motsatt kön tenderar att komma bättre överens. När hanhundar är tillsammans försöker de ofta utmana den andres position i flocken, och det kan vara svårt för dem att komma överens om saker